Garantie
Ik vind de kwaliteit van mijn producten erg belangrijk en doe mijn best om de producten in topconditie aan je te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling beschadigd gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie.
Wettelijk gezien ben je verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij mij hierover te maken.
Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zal ik kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.
Indien dit het geval is, kun je dit kenbaar te maken door te mailen naar info@judithmaakt.nl en de volgende informatie in de mail te vermelden:
– reden van aanspraak op garantie
– foto van het product / zending waar het omgaat.
Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. Ik raad je aan om klachten eerst bij mij kenbaar te maken door te mailen naar info@judithmaakt.nl
Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan ben je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Altijd als eerste op de hoogte van nieuws van JUDITH maakt! Wil jij DIY, downloads of nieuws over acties ontvangen?
Schrijf je snel in voor mijn nieuwsbrief!